Chiptuning (wraz z diagnostyką i pomiarami na hamowni podwoziowej) – już od 600 zł!!!
Sterowniki EDC15 itp od 600 zł
Sterowniki EDC16 itp od 700 zł
Sterowniki EDC17 itp od 800 zł
Silniki benzynowe doładowane od 800 zł
Pomiary na hamowni stacjonarnej podwoziowej - od 100 zł
Naprawa systemów filtracji spalin
- Pełna diagnostyka systemu - od 50 zł
- Wypalanie serwisowe - od 100 zł
- Naprawa układu poprzez wymianę uszkodzonych elementów elektronicznych - od 50 zł
- Naprawa mechaniczna układu - od 50 zł
- Czyszczenie filtrów (mechaniczne, chemiczne, bezinwazyjne) - od 200 zł
- Mechaniczne usunięcie filtra - od 100 zł
- Elektroniczne usunięcie funkcji filtra - od 400 zł
- EDC15 itp od 400 zł
- EDC16 itp od 500 zł
- EDC17 itp od 600 zł
- Usunięcie FAP/DPF + chiptuning EDC16 od 900 zł
- Usunięcie FAP/DPF + chiptuning EDC17 od 1200 zł
Usuwanie permamentne błędów "Check-engine" - od 250 zł
Modyfikacja mapy dawki startowej (tzw. ciepły rozruch) - od 200 zł
Wyłączenie obsługi zaworu recyrkulacji spalin EGR - od 250 zł
Wyłączenie obsługi zaworu recyrkulacji spalin EGR - od 250 zł
Wyłączenie obsługi klap wirowych - od 250 zł
Wyłączenie obsługi systemu Ad-Blue - od 300 zł
Wyłączenie ogranicznika prędkości (speed limiter) - od 250 zł
Diagnostyka układu wtryskowego za pomocą systemu EDIA-PRO - od 150 zł
Na wszystkie usługi zostaje wystawiona Faktura VAT 23% lub paragon, oraz udzielona pisemna 2-letnia gwarancja!
Regeneracja wtryskiwaczy
Wtryskiwacz Common Rail: BOSCH
Naprawa wtryskiwacza: 140 zł (brutto)
Naprawa wraz z wymianą rozpylacza 280 - 310zł (brutto)
Pełna regeneracja wraz z wymianą rozpylacza, zaworka 600 - 650zł (brutto)
Wtryskiwacz Common Rail: DELPHI
Naprawa wtryskiwacza: 100 zł (brutto)
Naprawa wraz z wymiana zaworka (oryginał Delphi): 350 zł (brutto)
Wtryskiwacz Common Rail:DENSO
Naprawa wtryskiwacza: 100 zł (brutto)
Naprawa wraz z wymiana rozpylacza: 280 zł (brutto)
Naprawa (pełna regeneracja) z wymiana rozpylacza, zaworka: 500 zł (brutto)
Wtryskiwacz Common Rail: SIEMENS
Naprawa wtryskiwacza: 120 zł (brutto)
Naprawa wtryskiwacza wraz z wymianą rozpylacza: 270 zł (brutto)
Wtryskiwacz Common Rail: POMPO-WTRYSKIWACZ ( VW )
Naprawa wtryskiwacza: 100 zł (brutto)
Naprawa wraz z wymiana rozpylacza (zamiennik): 270-300 zł (brutto)
Naprawa wraz z wymiana rozpylacza (oryginał): 500-540 zł (brutto)
Wtryskiwacz Common Rail: PIEZOBOSCH
Naprawa w zależności od dostępności części
W przypadku gdy po weryfikacji klient nie decyduje się na naprawę to:
1) wtryskiwacz zostaje przeznaczony na części, nie zostaje pobrana opłata za diagnostykę;
2) klient odbiera wtryskiwacze diagnostyka 50 zł/szt (brutto)
Do każdego wtryskiwacza dołączony jest wydruk parametrów jego pracy.
Oczywiście Każdy naprawiany wtryskiwacz zostaje poddany czyszczeniu w myjce ultradźwiękowej oraz regulacji dawki następnie sprawdzany na profesjonalnym sprzęcie z którego zostaje sporządzony wydruk parametrów który otrzymuje klient.
Regeneracja pomp common rail:
- rozbiórka weryfikacja pompy common rail Bosch - 100 zł (brutto)
- rozbiórka weryfikacja pompy common rail Delphi - 100 zł (brutto)
- regeneracja naprawa pompy common rail Bosch - 350zł (brutto) + części
- regeneracja naprawa pompy common rail Delphi - 390zł (brutto) + części
- regeneracja naprawa pompy common rail Denso i Siemens - 350zł (brutto) + części
Wszystkie podane ceny są cenami brutto.
Czyszczenie silnika i układu wtryskowiego płynem Liqui-Moly
Pojemności silnika do 2000ccm - 100-150zł brutto (w zaleźności od skomplikowania podłączenia urządzenia)
Pojemności silnika powyżej 2000ccm - 150-250zł brutto (w zaleźności od skomplikowania podłączenia urządzenia)