Nowy cennik usług elektronicznych

Chiptuning (wraz z diagnostyką i pomiarami na hamowni podwoziowej) – już od 600 zł!!!

Sterowniki EDC15 itp od 600 zł 

Sterowniki EDC16 itp od 700 zł 

Sterowniki EDC17 itp od 800 zł 

Silniki benzynowe doładowane od 800 zł

Pomiary na hamowni stacjonarnej podwoziowej - od 100 zł

Naprawa systemów filtracji spalin

  • Pełna diagnostyka systemu - od 50 zł
  • Wypalanie serwisowe - od 100 zł
  • Naprawa układu poprzez wymianę uszkodzonych elementów elektronicznych - od 50 zł 
  • Naprawa mechaniczna układu - od 50 zł 
  • Czyszczenie filtrów (mechaniczne, chemiczne, bezinwazyjne) - od 200 zł 
  • Mechaniczne usunięcie filtra -  od 100 zł
  • Elektroniczne usunięcie funkcji filtra - od 400 zł
    • EDC15 itp od 400 zł 
    • EDC16 itp od 500 zł 
    • EDC17 itp od 600 zł 
    • Usunięcie FAP/DPF + chiptuning EDC16 od 900 zł 
    • Usunięcie FAP/DPF + chiptuning EDC17 od 1200 zł

Usuwanie permamentne błędów "Check-engine" -  od 250 zł

Modyfikacja mapy dawki startowej (tzw. ciepły rozruch) - od 200 zł

Wyłączenie obsługi zaworu recyrkulacji spalin EGR -  od 250 zł

Wyłączenie obsługi zaworu recyrkulacji spalin EGR -  od 250 zł

Wyłączenie obsługi klap wirowych -  od 250 zł

Wyłączenie obsługi systemu Ad-Blue - od 300 zł 

Wyłączenie ogranicznika prędkości (speed limiter) -  od 250 zł

Diagnostyka układu wtryskowego za pomocą systemu EDIA-PRO - od 150 zł 

 

Na wszystkie usługi zostaje wystawiona Faktura VAT 23% lub paragon, oraz udzielona pisemna 2-letnia gwarancja!

 


Regeneracja wtryskiwaczy

 

Wtryskiwacz Common Rail: BOSCH

Naprawa wtryskiwacza: 140 zł (brutto)   

Naprawa wraz z wymianą rozpylacza 280 - 310zł (brutto)

Pełna regeneracja wraz z wymianą rozpylacza, zaworka 600 - 650zł (brutto)


Wtryskiwacz Common Rail: DELPHI

Naprawa wtryskiwacza: 100 zł (brutto)
Naprawa wraz z wymiana zaworka (oryginał Delphi): 350 zł (brutto)

Wtryskiwacz Common Rail:DENSO

 

Naprawa wtryskiwacza: 100 zł (brutto)

Naprawa wraz z wymiana rozpylacza: 280 zł (brutto)

Naprawa (pełna regeneracja) z wymiana rozpylacza, zaworka: 500 zł (brutto)


Wtryskiwacz Common Rail: SIEMENS

 

Naprawa wtryskiwacza: 120 zł (brutto)

Naprawa wtryskiwacza wraz z wymianą rozpylacza: 270 zł (brutto)

 

Wtryskiwacz Common Rail: POMPO-WTRYSKIWACZ ( VW )

 

Naprawa wtryskiwacza: 100 zł (brutto)

Naprawa wraz z wymiana rozpylacza (zamiennik): 270-300 zł (brutto)

Naprawa wraz z wymiana rozpylacza (oryginał):  500-540 zł (brutto)

 


Wtryskiwacz Common Rail:  PIEZOBOSCH

Naprawa w zależności od dostępności części


W przypadku gdy po weryfikacji klient nie decyduje się na naprawę to:

1) wtryskiwacz zostaje przeznaczony na części, nie zostaje pobrana opłata za diagnostykę;

2) klient odbiera wtryskiwacze diagnostyka 50 zł/szt (brutto)

Do każdego wtryskiwacza dołączony jest wydruk parametrów jego pracy.


Oczywiście Każdy naprawiany wtryskiwacz zostaje poddany czyszczeniu w myjce ultradźwiękowej oraz regulacji dawki następnie sprawdzany na profesjonalnym sprzęcie z którego zostaje sporządzony wydruk parametrów który otrzymuje klient.

 

Regeneracja pomp common rail:

- rozbiórka weryfikacja pompy common rail Bosch - 100 zł (brutto)
- rozbiórka weryfikacja pompy common rail Delphi - 100 zł (brutto)
- regeneracja naprawa pompy common rail Bosch - 350zł (brutto) + części
- regeneracja naprawa pompy common rail Delphi - 390zł (brutto) + części
- regeneracja naprawa pompy common rail Denso i Siemens - 350zł (brutto) + części

Wszystkie podane ceny są cenami brutto.

 


Czyszczenie silnika i układu wtryskowiego płynem Liqui-Moly  

 

Pojemności silnika do 2000ccm - 100-150zł brutto (w zaleźności od skomplikowania podłączenia urządzenia)

Pojemności silnika powyżej 2000ccm - 150-250zł brutto (w zaleźności od skomplikowania podłączenia urządzenia)

 

 

2016-03-08